Kofola: Kofolonizuj svět



Nová reklamní kampaň od Kofoly je postavena na výzvě. Na stránce kofolonizace.cz se každý lichý měsíc vyhlásí několik míst, které by měli bít kofolonizóvány. Komu se to podaří dostane věcnou odměnu, popřípadě je slibována do budoucna i finanční odměna.

Kompletní přepis textu:
„Takže vypít nahoře?“
„Řekla vypít nahoře.“
„Staň se kofolonizátorem. Vydej se s litrovkou Kofoly tam, kam s ní ještě nikdo nedošel.“

Zajímavosti
– Prvním kofolonizátorem se stal Tomáš Petreček, který se svou expedicí zkofolonizoval vrchol Dhaulagiri (Bílou horu), která leží v Himalájích – Nepál. Vrchol je vysoký 8167 metrů nad mořem. Celou dobu měl u sebe Kofolu s Guaranou.
– Ačkoliv sebou stačí mít klasickou Kofolu, kampaň je cílená na Kofolu s Guaranou, která má kofolonizátorovi dodat dostatek sil.
– Moto kampaně je „Kofolonizuj svět!“
– Kampaň byla zahájena 16. července v televizi.
– Na rozdíl od většiny reklam, používá reklama stopáž 45 vteřin.
– V reklamě kofolonizátorové tančí s kmenem Masajů.
– Na fotce s kofolou musí být kofolonizátor vyfocený zároveň s charakteristickým rázem krajiny, dále musí být přiložené ještě souřadnice GPS a to včetně nadmořské výšky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *