O2 Guru – Poradíme vám



Jarní reklamní kampaň O2, která se postavila proti konkurenční Motorkáři, se začala objevovat na našich od 16. dubna 2012. Ústředními postavami budou Goldfišák a Vydrák ze Sušice. Tato reklama má za úkol propagovat O2 Guru, což je osoba, který by vám měla ve všem pomoci jak v prodejně, tak prostřednictvím internetu. Reklama je tak provázaná se službami sociálních sítí. Více o O2 Guru můžete najít na http://www.o2.cz/osobni/guru-radi/

Kompletní přepis textu (46 vteřinová verze)
Goldfišák: „Vítejte ve světě O2 myšlenek. Tady je zkrátka všechno na co O2 myslí.“
Goldfišák: „Hmm …“
Goldfišák: „Mysleli i na mě. Ale o mě teď nejde. Tady teď myslí hlavně na to, jak vám pomoci…“
Goldfišák: „Ne, ne ne. Já Vám s tím nepomůžu, ale vím kdo ano. O2 guru.“
Vydrák ze Sušice: * písk *
Goldfišák „Ahoj Maritne.“
Martin: „Zdravím.“
Goldfišák: „Takový O2 guru Vám odpoví, na všechny Vaše otázky.“
Goldfišák: „Chceš taky s něčím poradit?“
Goldfišák: „Um, ne. S ním budete snadno ovládat všechny nové technologie. Pomůže Vám zdarma, osobně v prodejně nebo na internetu. Děkuji.“
Goldfišák: „Nemusíte být ani zákazníkem O2. Guru je tu od toho, aby vám pomohl. Protože tady, myslí na vás.“
Operátor: „Pro vás O2!“

Zajímavosti
– Na rozdíl od běžné reklamy je o více jak polovinu delší. Klasické spoty mají 30 vteřin. O2 Guru má 46 vteřin. Zřejmě se tak s ní budeme setkávat v hlavním vysílacím čase.
– reklama se natáčela v Jihoafrické republice.
– reklama má ukázat O2 jako Svět neomezených možností.
– Vydráka ze Sušice ovládají dva loutkaři, kteří jsou v kompletním modrém obleku, pomocí technologie Blue Screen se pak loutkaři odstraní ze záběru.
– Ve světě O2 myšlenek jsou 3 měsíce.
– Vydráka ze Sušice na vás „zkouší“ 34 vteřině podprahovou sugesci, aby jste dali like na Facebooku. Dali jste?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *