T-Mobile Motorkáři: Kunolap



Třetí díl s jarní kampaně Motorkáří od T-Mobile. Tentokrát Lukáš Pavlásek trochu podcenil přírodu.

Hrají:
Vojta Kotek
Lukáš Pavlásek
Klara Jandova (hlas operátorky na konci)

Kompletní přepis textu (32 vteřinová verze):
Vojta Kotek: „Ty nechceš plachtu?“
Lukáš Pavlásek: „Plachtu… hehe“
… nějaké pisklavé zvuky …
Lukáš Pavlásek: „Co to je?“
Vojta Kotek: „Hmmm tak tomu řikám slušně vykuněná motorka.“
Lukáš Pavlásek: „Sežraly mi prase. Kuny!“
Klara Jandova: „Potřebujete novou mašinku? Našim věrným zákazníkům dáváme lepší ceny telefonů. A napořád.“

Zajimavosti
– Reklama byla představena v pátek třináctého.
– Značka pozor kuny v ČR neexistuje. Byla vymyšlena pouze pro účel této reklamy.
– Prase je označení pro skútr ČZ 175 o který Lukáš Pavlásek přijde.
– Novotvar vykuněný se začal po uvedení reklamy používat i na sociálních sítích.
– V den uvedení reklamy položil na Facebooku T-mobile otázku: „Jaké dva druhy kun se nejčastěji vyskytují na území ČR?“, kdo odpověděl správně a byl vylosován získal repliku značky z reklamy. Správné odpovědi jsou kuna lesní a kuna skalní.
– Kuna je přibližně velká jako kočka. Loví malá zvířata, jako hlodavce anebo ptáky. Kuna rybářská také rybami. Na prase si však troufnou zřejmě jen ty u Mimoně, kde se reklama natáčela. Kunu má ve znaku obec Kunovice.
– Název reklamy Kunolap je nápadně podobný Kundolap, což byl český překlad vozidla Pussy Wagon, který vlastnil Buck (Michael Bowen) z filmu Kill Bill 1.
– Slovo vykuňená motorka je předělávkou vytuňená motorka, jehož základem je slovo tuning, což je slangový výraz pro vzhledové nebo výkonnostní vylepšení.

Značka Pozor kuny!

Dobře vykuněná motorka.

One thought on “T-Mobile Motorkáři: Kunolap

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *